Add meg irányítószámod, hogy a szállítási időt pontosan meg tudjuk határozni!

Irányítószám

Gyakran Ismételt Kérdések

"Áraink ÁFA-s árak?"

Természetesen áraink tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót.

"Kérhetek szerelést lapraszerelt termék esetén?"

Nem. A lapraszerelt termékeket sajnos a szűk időbeosztás miatt szállítókollégáink nem tudják vállalni. Termékeinkhez biztosítunk szerelési útmutatót az összeszerelés megkönnyítése érdekében. Megértését köszönjük!

"Sopronba is ennyiért szállítanak?"

Igen, a honlapunkon feltüntetett szállítási költségek országosan egységesek.

"Ki kell-e fizetnem minden termék után a szállítási költséget amennyiben egy helyre rendelem azokat?"

Igen, hisz több termék több helyet foglal az autón. Amennyiben több terméket szeretne rendelni (minimum 3 termék), úgy írjon egy e-mailt a pontos tételek megjelölésével, illetve szállítási címmel és mi adunk egy egyedi házhoz szállítási árajánlatot. (Hitelre történő vásárlás esetén nincs szállítási kedvezmény.)

"Szükséges-e előleget utalnom?"

Alapesetben ez nem szükséges, de a megrendelés visszaigazolásában az irodai ügyintézők, amennyiben szükségesnek találják, úgy ezt kérni fogják Öntől (pl.: egyedi színkombináció, nagy értékű megrendelés, nem túl gyakori termék rendelése).

 

"Én nem szeretném, hogy a cég szállítsa a bútoraimat. Én magam el tudom-e szállítani?"

Amennyiben az Ön által megrendelt terméket személyesen szeretné elszállítani, átveheti a Tiszalökön található üzletünkben, árukiadási időben: szombaton 8-11 ig.

A személyes elszállítás során a bútor megóvása érdekében a csomagoláshoz, rögzítéshez szükséges anyagokat a vevő maga biztosítja (pl.: pléd, törölköző, paplan, karton, szivacs). A személyes szállítás esetén a cég nem vállal felelősséget a szállítás során keletkező károkért. Tájékoztatjuk, hogy a személyes átvétel során minden esetben a vevő felelőssége és feladata az áru gépkocsin való elhelyezése.

 

"Mikor fog elkészülni a bútorom?"

Sajnos erre nem lehet egyértelmű választ adni. Nagyon sok a beszerzési forrás, s a gyártási idők is eltérőek.

Mindig a megrendelés visszaigazolásban megadott időintervallum a döntő, illetve kérje kollegáink véleményét ez ügyben.


"Lemondhatom a megrendelt bútort?"

Tájékoztatjuk, hogy megrendelését 24 órán belül van lehetősége átgondolni. Azon túl megrendelését kezeljük, továbbítjuk a gyártó felé, s megkezdődik a gyártás. Innentől kezdve szolgáltatást biztosítunk melyet már nincs joga lemondani. Amennyiben ezt mégis megteszi, úgy a Polgári Törvénykönyv szerint járunk el.

Minden megrendelés lemondást 24 órán belül írásban kérünk.

"Felhozzák a szállítók a bútort az emeletre, és összeszerelik?"

Nem, a szállító kollégák csak az adott cím kapujáig szállítanak. Amennyiben ilyen igénye van, úgy kérjük, jelezze megrendelésénél, hogy házba szállítást is igényel és mi adunk rá egy egyedi házba szállítási árajánlatot.

Kérjük, győződjön meg arról (mérje le), hogy a bútor föl fog férni a lépcsőházban, illetve el fog férni a lakásában.

Amennyiben nem, ez nem az eladó felelőssége. A szállító kollégák addig viszik a bútort ameddig az elfér.

Továbbá az eladó nem felel a talaj és a fal egyenetlenségéért sem. Ennek korrigálása nem az eladó feladata!

Tájékoztatjuk a kedves vásárlóinkat, hogy házba szállítást ablakon, erkélyen keresztül illetve csigalépcsőn nem végzünk!



"A bútorok összeszerelt állapotban érkeznek, vagy lapra szerelten?"

A bútorok többsége elemenként összeszerelt állapotban érkezik.

Szerelést általában csak az ajtónyitó gombok felhelyezése igényel, ahol ügyeljen arra, hogy a csavarokat nem szükséges nagy erővel meghúzni. A bútor beállításánál a padló esetleges egyenetlenségeit hézagolással pótolja (fa vagy műanyag ék), az ajtók pontos működésének alapfeltétele a jó beállítás. Végül az ajtók apró nyitási rendellenességeit a kivető pántok állító csavarjával korrigálhatja.

"Hogyan használhatók ezek a bútorok?"

Az Ön által vásárolt szekrénysor, valamint kiegészítő kisbútor a szokásos hazai körülmények közötti beltéri használatra készült. A terméket száraz, enyhén és csak alkalmilag nedves helyiségben ajánlatos használni. Óvjuk a sugárzó hőtől, erős napfénytől, a gyakori páralecsapódástól. A felületet óvjuk a karcoló, súroló, vágó behatásoktól, a meleg tárgyaktól és különösen a vegyszerektől.

A bútor rendeltetésszerű használatától eltérő okokból adódó meghibásodások nem minősülnek garanciális hibának. Ez a honlapunkon fellelhető minden egyes termékre vonatkozik.

Pl: Nem rendeltetésszerű használatnak minősül, amikor a karfát rendszeresen ülőfelületnek használják.  A gyártók véleménye szerint ez nem így van kiképezve, ez szó szerint karfa, tehát a kar támasztására szolgál.

 

"Mi az, hogy ahogy a főképen látható?"

A termék adatlapján először megjelenő kép, az a főkép.
Nagyon fontos, hogy ehhez mérten döntse el azt a bizonyos irányt, amelyre Önnek szüksége van.

"Milyen franciaágyat, kanapét vagy heverőt válasszak a súlyomhoz?"

 A franciaágyak, heverők terhelhetősége a mi javaslataink alapján:
- Szivacsos: maximum 50 kg-ig/fő
- 10-es habos: maximum 80 kg-ig/fő
- Rugós: maximum 80 kg-ig/fő
- Erősített bonell rugós: 80 kg fölött/fő
- Extra rugós: 80 kg fölött/fő

A nem rendeltetésszerű használat (pl: az ágyon való ugrálás, erős mechanikai hatás) nagyban csökkenti a termék élettartamát, ez nem garanciális jellegű probléma!

"Hogyan mozgathatom meg a bútort?"

- Szét kell szerelni és az elemeket jól lehet mozgatni.
- Meg kell emelni és csak úgy lehet helyet változtatni. Tologatni szigorúan tilos (a lábak nem bírják az oldal irányú terhelést)!

"Mire figyeljek ülőgarnitúra vásárlásánál?"

- Első sorban a méretekre, de ez minden más termék esetében is érvényes. Befér-e az Ön lakásába? Amennyiben nem, ez nem az eladó felelőssége.
- A rögzítő csavarokat (amennyiben rendelkezik a kanapé ezzel) ki kell venni ahhoz, hogy használható legyen.
- A textilbőrrel készült garnitúrákat csak puha ruhával (esetleg megnedvesített) szabad törölni. Bármilyen vegyszerrel tilos!

"Hogyan ápoljam, tisztítsam a textilbőrös ülőgarnitúrámat, kanapémat?"

- Ezúton szeretnénk felhívni minden kedves vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben textilbőr huzattal értékesített terméket vásárolt, csak és kizárólag nedves pamut kendővel vagy az általunk ajánlott és tesztelt Stoffinet márka néven futó textilbőr ápoló kárpittisztító spray-el kell a bútort kezelni. Minden más esetben a jótállás érvényét veszti!

"Be van-e vonva a hátulja, helyezhetem-e térbe az Önök által forgalmazott sarokülőt, kanapét, ülőgarnitúrát?"

Ez termékenként változó. Kérjük, hívja segítségül szakértő kollégánkat aki ezt megválaszolja, illetve írjon e-mailt: 06-70-328-01-88


"Hogyan tisztítsam és tartsam karban a szekrénysorokat, kiegészítő bútorokat?"

Használhatóak a kereskedelemben kapható e célra ajánlott folyékony ápoló és tisztító szerek. A szennyeződést puha ruhával (törlőronggyal) ajánlatos eltávolítani (enyhén nedves törlőruha használható), tisztítás után a felületet szárazra kell törölni. Erős dörzsölés kerülendő. Szemcsés tisztítószer, súrolópor, fémszövet, agresszív oldószer (benzin, aceton, szerves oldószer) használata tilos. Javasoljuk évente a bútor hátsó, falfelőli felületét tisztítani. Az ajtók rendellenes működése esetén ellenőrizze a padlóhézagoló ékek helyzetét, a bútor helyes beállítását, az ajtó kivetőpántok csavarjainak rögzítettségét. Szükség esetén a beállító csavarral állítsa be a helyes működést.

Szín: Bizonyos szekrény típusok esetében adott színek és színkombinációk közül lehet választani. Ezen termékek esetében a szín nem változtatható. Kérjük, hogy a rendelése leadása előtt a színek miatt mindenképpen egyeztessen a kollégáinkkal!

"Más helyre szeretném tenni a franciaágyamat/konyhámat. Hogyan tegyem ezt?"

A gyártók álláspontja szerint a bútorok tologatása nem megengedett.
Franciaágy esetében az ágyat szét kell szedni és az új helyen újra össze kell rakni.
A tologatást nem bírják sem a lábak, sem a szerkezet.
Konyha/komódok esetében a terméket meg kell emelni s az új helyre lehelyezni.


"A gardróbszekrények egyben vannak?"

Nem, a gardróbok általában 80 cm-es, illetve 40 cm-es elemekre vannak bontva. Az átlag gardrób magassága 197 cm, ami ettől magasabb (pl. 250 cm magas) az egy plusz magasítóval van ellátva. Ez egy különálló elem.


"Rendelhetek elemenként bútorokat?"

Igen rendelhet, ahol a gyártó engedélyezi. Azonban az elemenkénti árak mindig magasabbak, mint a garnitúra árak.


"Akasztós a gardrób, amit választottam, kérhetek-e bele polcot?"

Természetesen kérhet, egy polc felára méretenként változó. Kérjük, egyeztessen kollégáinkkal!


"Rendelhetek-e más méretben, más színben, mint ahogy a honlapon látható?"

Nem. Minden terméket csak abban a méretben, formában és színkombinációban rendelhet, ahogyan a honlapon látható.


"Mikor kapom meg a megrendelt bútoromat?"

Minden megrendelést a visszaigazolt határidőn belül tudunk szállítani. A kárpitos bútorok legyártása hosszabb időt vesz igénybe, ezért pontos időpontot megrendelésénél nem tudunk mondani.

Amennyiben Ön sürgősen hozzá szeretne jutni bútorához, úgy kérjük, keresse szakértő kollégáinkat, akik elmondják az aktuális raktárkészletet, vagy hozzá hasonló esetleg hamarabb beszerezhető terméket ajánlanak.

"Minden megtalálható az Önök üzletében, ami a honlapon szerepel?"

A válaszunk természetesen nem, de igyekszünk a legtöbbet forgalmazott termékekből fenntartani raktáron is.

"Milyen szövetekkel rendelhetek?"

Szövetminták itt talál: Szövetminták vagy a termék adatlapján a termék leírásnál kattintson a buborékra.

A képen látható terméket így is tudja megrendelni: úgy ahogy a főképen látható.
Amennyiben kombinálni szeretné a termék kárpitját, (ha erre a gyártó lehetőséget ad) úgy ezt megteheti, ha jelzi a megjegyzés rovatban, illetve e-mailben közli velünk választását.

Kérjük, hogy a rendelése leadása előtt, a színek miatt mindenképpen egyeztessen kollégáinkkal.

Az étkezőszékek szövete a weboldalon feltüntetett szöveteken felül nem választható!

"Mit jelent az, hogy szivacsos, erősített bonell rugós?"

Kérjük tekintse meg: Hasznos információk



"Hogyan határozzam meg a heverő, sarokülő irányát?"

A heverők, sarokülők irányát mindig a főképhez azonosítjuk. Lehet azonos irányú a főképpel, vagy ellentétes irányú.

A főkép mindig a képen látható legnagyobb kép, a név feletti képet jelenti!

"Mindig a képen látható fogantyúval, lábakkal szállítjuk az árut?"

A fogantyúk, lábak változtatásának jogát fenntartja a gyártó. Ez nem képezheti reklamáció alapját.

"Félre teszik-e nekem a terméket, míg a hitelügyintézés zajlik?"

Mindaddig, míg a hitel ügyintézés nincs lezárva, addig a termék nem áll rendelkezésre a vevő számára.